Ahlaksızlardan ALLAH’a Sığınıyoruz!

A+
A-

Ahlaksızlardan ALLAH’a Sığınıyoruz!

14 Mayıs seçimlerinde biz depremzedelere karşı ağır hakaretlerde bulunanlara, küfürler edenlere karşı ALLAH’a sığınıyor, Rabbimi vekilim tayin ediyorum.
O ki her şeyi Yaratandır ve “ol” deyince olur. Gerçek adaletin tam ve eksiksiz uygulayıcısıdır yüce Mevlâm.

Adıyaman’da yaşıyorum. Evim yerle bir oldu, akrabalarım vefat etti. Köyümüz depremde en çok hasar gören köylerden biri.
Çadırkentte barınıyorduk, deprem sonrası bir de sel felaketi yaşadık.

Devlet, asker, sivil toplum kuruluşlarından bazıları el uzattı bizlere.

Tayyip Erdoğan söz verdi 1 sene içinde bize güvenli yeni evler yapacağına.
O bugüne kadar verdiği her sözü tuttu, bunu da tutar ve yapar dedi bir çoğumuz ve oyumuzu Cumhurbaşkanımıza verdik. Ak Partili olmayan da verdi!
Geçenlerde bayram havası vardı bizim çadırkentte. Kaymakamlık ve Jandarmanın yoğun çabalarıyla sel ve heyelan riski olmayan ilçeye yakın bir tepede kontenyerlerimizi teslim ettiler.

İçimizde yaşamayanlar görmezler, bilmezler devletin nasıl can siperane, geceyi gündüze katarak çalıştığını.

O jandarma komutanlığının nasıl köy köy gezip yardımları dağıttığını, sürekli meydana gelen heyelandan ötürü kapanan dağ yollarını açtığını.

İlçe merkezimizde depremzedeler için ücretsiz marketler açıldı kaymakamlıkça; ve bizler bazı ihtiyaçlarımızı oraya gidip alabiliyoruz para ödemeden.

Üç kuruş para verip onlara oy vermediğimiz için bize hakaret, küfür edenler, devlet bize her daim sürekli şefkat elini uzatıyor; hem de bıkmadan, usanmadan, başımıza kakmadan!
Üstelik hiç bir devlet yetkilisi de Ak Partiye oy verin, oyunuz karşılığında bu yardımları veriyoruz demedi.

Ben Kürdüm, ailem, akrabalarım hatta bütün köyümüz Kürt.
Deprem olduğu gün ve ertesi gün çok zahmet çektik, kimse yoktu, yaralılarımızı ilçeye yetiştiremedik. Yollar yarılmıştı, tipi şeklinde kar yağıyordu. Dağ köyü olduğumuz için yollarımıza tepemize kayalar düşmüştü.
Acı, feryat ve telaş vardı.

3 ay geçti üzerinden ama çoğumuz halâ kabuslarla uyanıyor, ağlıyoruz kaybettiklerimize.

Siz bizim acımızı nereden bileceksiniz? Siz bunu hiç yaşamadınız ki…
Öyle bir muhalefet anlayışınız var ki, sizden olmayanı, size destek vermeyeni vatandaşlıktan silecek, vatanından sürgün edecek boyutta, kin, nefret dolusunuz.
Hakaret ve küfür etmek sizin temel hak ve özgürlüklerinizdenmiş gibi davranıyorsunuz ve çoğu kez bu yaptıklarınızdan dolayı hukuki caydırıcı ceza da almıyorsunuz ve daha çok daha çok dozajı arttırıyor, önünüze gelene saldırıyorsunuz.

Başta da dediğim gibi; bana, aileme, depremzede kardeşlerime bu hakaretleri yapanları ALLAH’a havale ediyorum.

Rabia SULTAN

Kaynak: çamlıca vadisi

Bir Yorum Yazın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Ziyaretçi Yorumları - 1 Yorum
  1. Hayati kasap dedi ki:

devlet millet elele,yardım gönül işidir.siyaset için yapılmaz.